Gå till innehåll

Är det någon?


Sunshine

Recommended Posts

Någon som är intresserad av en startdiskett?

Den F-Diskar, Formaterar, Läser in om det finns CD eller inte, mm.mm......... Egenhändigt gjord 01.

Vill bara att denna diskett får överleva och inte bli bortglömd. Nytto faktiskt även 2009!

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det är helt ok.

Jag har också gjort diverse små tillbehör till win98 som finns att ladda ner från min sida på www.itpoolen.se :lol:

Vill du, kan vi lägga den där... bland de andra

Oki! Men funkar det att bara ta en kopia av disken? För då man kopierar finns ju allt!

PS: Venoms, om Du vill så kan jag göra en kopia och skicka till dig så det går att införa i i din sida! DS: Skicka PM isåfall, jag är MYCKET SERIÖS vad detta handlar om, dragkedja på = håll trut! Jag som gjorde disken och copyrigth på denna, nu återgälgdar alla för att få denna.

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte att många säkert har de gamla win-cd:n kvar i garderoben och det är ju egentligen bara att skapa en startdiskett från dem. Att de gamla goda startdiskett skulle försvinna tror jag inte kommer att hända på minst ett par tusen år. Startdisketten tror jag i så fall kommer utplånas före själva cd-skivorna där man kan skapa dessa startdisketterna ifrån.

En god tanke från dig sunshine dock. Vem vet det kanske behövs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte att många säkert har de gamla win-cd:n kvar i garderoben och det är ju egentligen bara att skapa en startdiskett från dem. Att de gamla goda startdiskett skulle försvinna tror jag inte kommer att hända på minst ett par tusen år. Startdisketten tror jag i så fall kommer utplånas före själva cd-skivorna där man kan skapa dessa startdisketterna ifrån.

En god tanke från dig sunshine dock. Vem vet det kanske behövs.

Kommer att behövas om ett (1) antal år framöver. Titta på 2012 så får NI se! GOGGLA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki! Men funkar det att bara ta en kopia av disken? För då man kopierar finns ju allt!

PS: Venoms, om Du vill så kan jag göra en kopia och skicka till dig så det går att införa i i din sida! DS: Skicka PM isåfall, jag är MYCKET SERIÖS vad detta handlar om, dragkedja på = håll trut! Jag som gjorde disken och copyrigth på denna, nu återgälgdar alla för att få denna.

Vill du , kan du gör en zippfil med allt du vill ha där... samt en text som förklarar vad det är..

så fixar jag det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...