Jack Bauer Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 (edited) Finns det något program som ersätter ccleaner i w7, eller är man tvungen att lägga in det? visst är det bra o gör sitt jobb,men är lite emot att behöva lägga in en massa extraprogram. sedan undrar jag om diskrensning finns kvar i w7, eller är det ccleaner som gäller. Edited November 21, 2009 by Jack Bauer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Ett alternativ är väl dock Comodo System Cleaner, men föredrar nog att använda CCleaner då den är lättare att använda. Comodo System Cleaner är lite jobbigare, efter rensning så vill datorn starta om för att slutföra rensningen. Men, upp till var och en, vilken programvara man vill ha. Men jag tycker personligen att, CCleaner är snällare. Jo, diskrensning finns kvar i W7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Bauer Posted November 21, 2009 Author Share Posted November 21, 2009 oki,vart hittar men det? istället för att starta en ny tråd,så undrar jag hur man uppdaterar mediebiblioteket i windows media center? eller görs detta automatiskt? hänger media center ihop med media player samt bibkioteket? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 (edited) Var det denna du menade? http://system-cleaner.comodo.com/download.html Eller denna? http://www.ccleaner.com/download Edited November 21, 2009 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Bauer Posted November 21, 2009 Author Share Posted November 21, 2009 yes,men hur uppdateras media center? fungerar ccleaner i w7? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 CCleaner fungerar utmärkt i Windows 7 Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Bauer Posted November 21, 2009 Author Share Posted November 21, 2009 tnx,men hur fungerar det om man behöver uppdatera media center? hur gör man då? sedan tycker jag sökningen fungerar konstigt. om man har en massa låtar i en mapp, så borde ju mappen komma upp med som sökresultat eller? istället får man upp endast vissa låtar som finns med t ex den artisten. har tex en mapp med artisten lady gaga,men när jag söker ner vid startknappen så kommer det upp vissa låtar bara med henne. borde inte hela mappen komma upp som sökresultat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Finns det något program som ersätter ccleaner i w7, eller är man tvungen att lägga in det? visst är det bra o gör sitt jobb,men är lite emot att behöva lägga in en massa extraprogram. sedan undrar jag om diskrensning finns kvar i w7, eller är det ccleaner som gäller. Diskrensning finns kvar i W7 ligger under samma ställe som har gjort bäde XP och Vista Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Bauer Posted November 21, 2009 Author Share Posted November 21, 2009 oki hittade det. tnx.tråden avslutad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian_se Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 CCleaner fungerar utmärkt i Windows 7 Mange Håller med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts