Guest jens.p Posted November 22, 2009 Report Share Posted November 22, 2009 (edited) Har en Dell Insp. 9400 som lägger lite rosa flimmer eller tunna ränder högst i alla öppnade windows-fönster, (på det gråa fältet.) Det sitter ett ATI Mobility X1400 i den. (tror inte detta är kass) Jag bytte drivers till en annan, då fick jag svagt grönt flimmer istället - nån som känner igen detta? Dells originaldriver är sämst, finns det nån som är bäst månto? ..och var hämtas denna Edited November 22, 2009 by jens.p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 22, 2009 Report Share Posted November 22, 2009 skulle mycket väl kunna vara något strul med din codec, vad är filmen kodad i? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jens.p Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 skulle mycket väl kunna vara något strul med din codec, vad är filmen kodad i? hehe.. nej Sierra.. inget fel på filmer, utan jag har FLIMMER, i alla windows-fönster. Och just på det gråa fältet i XP, jämte eller på menyerna, där det står "arkiv, redigera, visa" osv.. Har sett detta fenomen förr på en IBM Thinkpad med ett Radeon 7000 -kort. Konstiga var när jag bytte drviers blev dom gröna istället och därmed svagare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Tror det är ett hårdvarufel. Kanske för just den serien eller eventuellt bara för ditt kort. Drivers kommer troligen inte hjälpa dig med detta problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Vilket operativsystem har du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts