zen-TAO Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Hej. Svårt att veta var man skall ställa en sådan här fråga, men det finns ju många kunniga personer i detta forum, så jag ställer den här. Jag söker kartor. Jag håller på att skriva en berättelse som fodrar kartor i någon form, men jag är usel på att rita. Därför undrar jag om det finns någon sajt med fria kartor att ladda ned. De skall inte vara för detaljerade och skall egentligen inte heller "föreställa" någon känd plats. Det bästa är om de är väldigt enkelt ritade, nästan som om man hade ritat den själv med blyerts, om ni förstår hur jag menar? Hoppas att någon av er har tips... Hälsningar zentao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Ta en titt på Eniro Kartor... där kan du få ner detaljrikedomen ganska bra. Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Du kanske finner något här: http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Maps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts