Sussijo Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 (edited) Sedan den 25/11 har inte windows update hämtat nya uppdateringar, jag har inställt på automatiska installationer ska ske. När jag försöker söka nya uppdateringar manuellt, hittas inga. Vad kan ha hänt ? Jag får dessutom detta medd varje gång jag startar datorn: "Corruption has been detected in Feature Manager Settings, back up file has been loaded" ?? Edited December 7, 2009 by Sussijo Quote
e-son Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 Det kanske inte finns några uppdateringar! Vänta tills i morgon 2009-12-08... då är det s.k. patch-tisdag, och månadens uppdateringar släpps på Windows update! Quote
gsb Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 Det kanske inte finns några uppdateringar! Vänta tills i morgon 2009-12-08... då är det s.k. patch-tisdag, och månadens uppdateringar släpps på Windows update! Fast dom lär inte synas här i Sverige förrän på tisdag kväll (tidsskillnad till Seattle). /G Quote
Recommended Posts