Sussijo Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 (edited) Sedan den 25/11 har inte windows update hämtat nya uppdateringar, jag har inställt på automatiska installationer ska ske. När jag försöker söka nya uppdateringar manuellt, hittas inga. Vad kan ha hänt ? Jag får dessutom detta medd varje gång jag startar datorn: "Corruption has been detected in Feature Manager Settings, back up file has been loaded" ?? Edited December 7, 2009 by Sussijo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Det kanske inte finns några uppdateringar! Vänta tills i morgon 2009-12-08... då är det s.k. patch-tisdag, och månadens uppdateringar släpps på Windows update! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Det kanske inte finns några uppdateringar! Vänta tills i morgon 2009-12-08... då är det s.k. patch-tisdag, och månadens uppdateringar släpps på Windows update! Fast dom lär inte synas här i Sverige förrän på tisdag kväll (tidsskillnad till Seattle). /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts