nasarf Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 Hej, Har gjort flera förssök med detta. Datorn jag tänkte ansluta till har Windows Vista Home Premium, datorn jag ansluter från har Windows 7 Professional, båda på svenska, går detta? Har inte lyckats i vart fall kanske jag har missat något jag inte läst mig till i hjälpen korrekt. xpna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Om du inte lyckats med Windowsprogrammet, så finns ju alltid Teamviewer! Funkar bra! Använder det själv till mindre supportgrejer. Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Home Premium saknar denna funktion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Finns att ladda ner här: http://www.teamviewer.com/sv/download/index.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts