carjoh Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Hej! Ska nu ge mig på att installera W7 på den Dell dator vi köpte för någon månad sedan, (finns vista på den nu). En fråga bara; dottern har sims installerat och har kommit rätt långt med att skapa familjer mm. Försvinner detta nu när vi installerar w7, så att hon får "börja om " igen? Tack på förhand! Mvh Carina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Jag är ej en spelande människa, men vad jag har förstått, så kan man väl spara olika sekvenser. Så det skall väl inte vara några problem att återskapa i det nya heller?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EnRIz Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 (edited) Datan bör försvinna i och med formatering av disken. Gör en backup av Familjernas data och spara på en USB-sticka eller liknande. Edited December 26, 2009 by EnRIz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogerty4evr Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Kolla här: http://mattkendrick.com/?p=271 Hoppas det är till någon hjälp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carjoh Posted December 30, 2009 Author Share Posted December 30, 2009 Hej! TACK för länken, forerty4ever! Funkade jättebra. Kopierade över till en extern hårddisk. Nu behövdes det inte för alllt verkar fungera precis som det ska. Än så länge... Tack för hjälpen alla! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts