p079mbw Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Hej, jag har installerat Win7HP (engelsk) på mina datorer. Fungerar utmärkt men jag har problem med Adobe Reader (svensk). Ibland kan den visa pdf-filerna korrekt, ibland kommer bara tomma rutor upp i stället. Vad göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Hej, jag har installerat Win7HP (engelsk) på mina datorer. Fungerar utmärkt men jag har problem med Adobe Reader (svensk). Ibland kan den visa pdf-filerna korrekt, ibland kommer bara tomma rutor upp i stället. Vad göra? Hej Avinstallera Adobe Reader och hämta hem Foxit Reader (freeware)så slipper du problem MVH Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Det ska fungera utan att behöva byta programvara, prova att ominstallera acrobat reader. Vilken webläsare använder du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts