hubalon Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 (edited) Har ett nätverk med lösenordsskyddade användarkonton. Nu har jag måst ominstallera Win 7 på en av datorerna. Då upptäcker jag att Alzheimern slagit till och jag kan inte hitta vad jag gör för att få nämnda dator att logga på användarkontot automatiskt. I någon hjärncell flimrar något om ändring i registret. Någon som har sina celler i behåll??? Edited December 28, 2009 by hubalon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 (edited) Starta Kommandotolken som admin, och skriv control userpasswords2... ta bort bocken i "Användarnamn och lösenord..." Edited December 28, 2009 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubalon Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 Starta Kommandotolken som admin, och skriv control userpasswords2... ta bort bocken i "Användarnamn och lösenord..." Tackar. Min hjärna kommer nu att defragmenteras! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts