göte Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Hej alla När jag öppnar en mapp så visar den alltid ingående filer som "Detaljerad lista" Kan man ändra någonstans i registret eller på annan plats så att standarden alltid blir "Lista" istället MVH Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 (edited) Öppna en mapp och ställ in den som Lista. Gå sedan in på menyn Organize > valet Folder and Search Options > fliken View > knappen Apply to Folders. Vet inte vad det heter på svenska men du hittar nog. Förstår dock inte varför du inte vill köra detaljerad lista, den äger ju. Edited January 3, 2010 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted January 3, 2010 Author Share Posted January 3, 2010 Öppna en mapp och ställ in den som Lista. Gå sedan in på menyn Organize > valet Folder and Search Options > fliken View > knappen Apply to Folders. Vet inte vad det heter på svenska men du hittar nog. Förstår dock inte varför du inte vill köra detaljerad lista, den äger ju. OK, ska kolla detta Anledningen till att köra bara lista är att i en del mappar har jag väldigt många filer och eftersom skärmen är bred så kan jag ställa in den så att jag ser alla filerna i rutan att skrolla. Tycker detta är bättre då jag har full koll på mina filer genom att jag döper alla med datum först i filnamnet. Ex 20100103 - filnamn MVH Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts