Gå till innehåll

Ikonerna har fått fnatt [LÖST]


-64

Recommended Posts

Jag har Win 7. och Internet Explorer 8.

När man lägger in en länk från Internet i Favoriter blir det ju samtidigt en liten ikon till länken. Dom flesta ikonerna är rätt, men några ikoner är helt uppåt väggarna. En länk till musiksiten Allmusic har fått en logotyp för Volvo som ikon! En annan länk till Ostindiefararen Götheborg har fått en ikon för en järnvägssida.

Detta inträffade förut en gång när jag hade Win XP, (½ år sedan) men det var bara "tillfälligt" och rättade till sig själv efter omstart. Nu ligger detta fast, och har gjort så i flera veckor.

Är detta något som jag kan styra själv eller är det Internet Explorer som läser fel när man lägger in länken i Favoriter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antingen kan du köra "Diskrensning" (som ligger under "alla program/tillbehör/systemverktyg") eller så kan du tömma webbhistoriken. Detta gör du under "internetalternativ" och första fliken "allmänt". Det kan kräva en omstart för att du ska se resultat.

Skulle detta inte fungera kan du installera och köra CCleaner...

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...