kudden Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 I går kväll skulle jag lyssna på spotify.Inget ljud. Gick in på youtube och inget ljud där heller. Gjorde allsköns inställningar,kollade drivrutiner och höll nog på en halvtimma. Plötsligt ser jag att det finns inga ljudkablar. Dom hade min son som var hemma på lovet kopplat till sin laptop. Ungefär som att inte TV:n funkar och strömsladden är utdragen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Surt sa räven... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 I går kväll skulle jag lyssna på spotify.Inget ljud. Gick in på youtube och inget ljud där heller. Gjorde allsköns inställningar,kollade drivrutiner och höll nog på en halvtimma. Plötsligt ser jag att det finns inga ljudkablar. Dom hade min son som var hemma på lovet kopplat till sin laptop. Ungefär som att inte TV:n funkar och strömsladden är utdragen Där har du ett bra present-tips inför sonens kommande födelsedag,, ljudkablar,, ni blir båda vinnare ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 I går kväll skulle jag lyssna på spotify.Inget ljud. Gick in på youtube och inget ljud där heller. Gjorde allsköns inställningar,kollade drivrutiner och höll nog på en halvtimma. Plötsligt ser jag att det finns inga ljudkablar. Dom hade min son som var hemma på lovet kopplat till sin laptop. Ungefär som att inte TV:n funkar och strömsladden är utdragen Ja är det inte så, det mest självklara är det som man ser sist! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts