Guest Eva L Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 (edited) Hejsan, jag installerade msn nya versionen och jag vill helst ha den där nere vid klockan som på XP och det borde gå och jag vet att det går , men jag kan inte komma på hur ? för som ni ser på bilden så vill jag ha den nära klockan nära mitt antivirus där nere, ifall någon skulle va snäll o visa/berätta det, just nu ser det ut såhär > Edited January 7, 2010 by Eva L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 C:\Program Files\Windows Live\Messenger msnmsgr.exe Högerklicka på den och välj egenskaper. Kör den i kompabilitetsläge för Windows Vista.... violá // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Som Manneman skriver, fast man behöver inte bläddra fram just den filen om man tycker det är besvärligt utan kan göra samma sak på WLM genvägen på startknappen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts