Gå till innehåll

Spam från hotmail


Recommended Posts

Hej alla

Med en viss regelbundenhet får jag skräpmail från två olika avsändare. Mailen ser ut att skickas automatiskt från deras hotmailadresser och har alltid samma innehåll från resp. avsändare.

I adressrutan kan man inte se min adress som mottagare utan den är blank. De som skickar mailen har ingen mailkontakt sinsemmelan och den ene personens dator har nyligen blivit ominstallerad på en ny hårddisk vilket gör att jag tror att det är deras resp. hotmailkonto som är infekterade. Mailen kommer till mitt vanliga pop3konto och till alla deras andra kontakter.

Finns det något man kan göra för att rensa deras hotmailkonto. Mailen klassas automatiskt som spam hos mig men det är trist att veta att deras hotmail bär sig åt så här .

Innehållet i det ena mailet

How are you?

Tell you a good news, my friend found a good web site www.eitemsky.com, they are mainly electronic products, low prices, you may need. Such as cameras, mobile phones, PS3 game consoles, LCD TVs, notebook computers, iPhone, motorcycle car is the most popular thing, their project is entirely consistent with the original quality, but if you want to

To this end, the wholesale busines, please do not hesitate to contact them.

Their website: www.eitemsky.com

E-mail: eitemsky@eitemsky.com

Schumacher: eitemsky@hotmail.com

I hope you will enjoy more preferential

Detta har kommit sedan början på förra året medan det andra började dyka upp i slutet av förra året.

Innehållet i det andra mailet

The Christmas is coming!

looking for some crazy gifts for your family,For your friends and your customer,all products of our company;Computers, Televisions,Cell Phones,MP3/MP4 Players,Digital Cameras,

Camcorders,Video Games Consoles,GPS and Motorcycles,most items are sold at wholesale prices, you will find lots of great bargains here. And we have a sales promotion from now on,buy more, save more and get more!Please contact we.

The website is: _wedosale.com _

I hope you can enjoy it for shopping!

E-mail:wedosale@vip.188.com .

MSN :wedosale@hotmail.com .

Happy your family and your business.

Med vänlig hälsning

Göte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har dom gjort men det hjälper inte

/Göte

Skaffa nytt användarnamn och lösen! Meddela dom närmaste om ändringen, Skulle det då komma SPAM, är det något skumt! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...