nick Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Hej på er.Mitt problem är att när jag för över innehåll från en DVD-skiva till datorn så delas episoden om den är storlek större i två delar.Det spelar ingen roll vilket program jag använder,Any Video Converter,Free Video Converter,DVDFab 5,resultatet är detsamma.Finns det något sätt att få episoderna intakta?.Mvh,Nick. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 Om du får slutresultatet i två mapar type disc1 & disc2 så använder du väl split funktionen + att du har satt målformatet som DVD5. Testa och sätt DVD9 som storlek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick Posted January 12, 2010 Author Share Posted January 12, 2010 Om du får slutresultatet i två mapar type disc1 & disc2 så använder du väl split funktionen + att du har satt målformatet som DVD5. Testa och sätt DVD9 som storlek. Hej Cynthia.När jag öppnar DVD-konverterprogrammen och väljer "lägg till video",sen väljer DVD-RW-enheten så visas ju filerna som jag har på DVDn,men redan där är stora filer delade i två delarDen ena kan heta VTS_03_1_VOB,den andra då VTS_03_2_VOB,den första delen är 0,99GB stor,den andra betydligt mindre,det är som om 0,99GB är en gräns.Vad göra?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts