Stefan F Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Har ett Officepaket 2007 på en burk med Windows 7, Outlook tjatar om mitt lösen vid hämta/skicka epost. Rutan med mitt lösen dyker upp hela tiden, lösen syns i rutan i form av ******, men bockrutan för att spara lösen är var gång urbockad. Det ser ut som att jag kan skicka post med kontot, grön bock när man ser på processen, men inte hämta. Har testat att radera kontot helt, skapat nytt. Ingen skillnad. Även varit här: http://support.microsoft.com/kb/290684/sv och testat det som står om registernycklar. Funkade inte. Någon som vet var felet ligger, vad jag kan göra?? Mvh Stefan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Har du rätt portar för din epost enl din ISP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke_80 Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Om du går in under konto inställningar och trycker på more settings så kan du under outgoing server bocka i "my outgoing server... och use same settings as..." Jag tror detta kan hjälpa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts