polk Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Hej går det på nåt sätt att återställa bokmärken som av misstag blev raderade medans jag redigerade dom?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Är dem både raderade och tömda ur papperskorgen? (annars borde dem finnas där och utan problem kunna återsällas) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polk Posted January 20, 2010 Author Share Posted January 20, 2010 Tyvärr så finns det inget i papperskorgen....min första tanke oxå... Är dem både raderade och tömda ur papperskorgen? (annars borde dem finnas där och utan problem kunna återsällas) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Pröva det här: Bokmärken - Ordna bokmärken Importera och säkerhetskopiera - Återställ - välj något datum där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polk Posted January 20, 2010 Author Share Posted January 20, 2010 Glömde skriva att jag precis hade lagt till bokmärkena och höll på att redigera dom när dom försvann så därför finns ingen backup på dom nya...ursäkta min dumhet.. Pröva det här: Bokmärken - Ordna bokmärken Importera och säkerhetskopiera - Återställ - välj något datum där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts