nillan Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Undrar vart jag kan se vad jag har i detta minne, nu i Vista? Hur tar man bort det som man inte behöver mera i detta USB minne. Har använt detta USB minne i XP:n Hoppas på hjälp Nilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Om du öppnar Datorn så bör du kunna se ditt USB-minne där om det fungerar, och om du dubbelklickar på det så bör du se filerna som ligger på det. Om det ligger någon fil där som du inte längre vill ha kvar så kan du t ex högerklicka på filen och välja Ta bort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 Hjärtligt tack Cecilia. Nu vet jag hur jag skall göra. Hälsar Nilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts