jaf Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Hej! Hoppas någon kan hjälpa till med en lösning. Har bytt från XP till Windows 7, men har stött på ett problem. När jag ska hämta den backuppade pst-filen till Outlook får jag veta att jag inte är behörig att öppna den!? Trots att jag är inloggad på ett adm-konto. Mailkontot fungerar i övrigt som det ska. Tacksam för hjälp. /Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Du måste troligen ändra ägarskapet på filen... det gör du i filens egenskaper! Alltså... Egenskaper/Säkerhet/Avancerat/Ägare/Redigera... markera ditt användarnamn och okeya! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Flyttat till rätt forumkategori // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaf Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 Hej! Tack för det! Så enkelt när man kan. :-) Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts