Gå till innehåll

Fusk i Robinson finalröstning?


Stim

Recommended Posts

Först vill jag bara säga grattis Hans- en solklart vinnare framför Jimmy som spelat fult spel genom hela resan.

Jo, som rubriken, kolla på den bifogade filen, på blid ett (röst 1) och bild två (röst 2), de är identiska. Hur kommer det sig?

Se och döm själva på http://www.tv4play.se/noje_och_humor/robinson?videoId=1.1478459&selId=1.924492&currPage=0

Själva röstningen börjar vid ungefär 55

post-8236-1264955997,55_thumb.jpg

Redigerad av Stim
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va! Inte ett enda inlägg har trillat in!

Eller vill ni inte erkänna att ni också tittat på robinson :lol:

Jaja, jag kollade i alla fall. Vissa avnsitt ai alla falll, man blir liksom liia fast efter ett tag :)

Men visst såg väl röstningen lite skumt ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det måste nästan varit fel redigerat på något konstigt sätt, efter som han håller båda lapparna identiskt. Dock säger han klart och tydligt röst ett för första rösten och röst två för andra rösten. Sedan rullade också kameran något olika på deltagarna när han läste upp lapparna har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad som hände runtom är väl egentligen ointressant för huruvida det är medvetet fusk eller ej. Såg tidigare att det uppmärksammats bland kommentarer på tv4play eller om det var aftonbladet t.o.m, undrar hur det utvecklat sig där och ifall det kommit någon officiell förklaring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

officiell förklaring har jag inte set något av, än. Det går jag också väntar på. Vad som hände runtom är väl intressant! Det går ju dra en del slutsatser av det. tex om det just är medvetet eller ej. Är det inte medvetet så är det kraftiga redigerings "fel" gjorda av ett gäng jag förmodar är proffs i sitt yrke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...