Nicken Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Hur jag än bär mig åt kan jag inte ordna "kontakter" i adressboken så att både första och andra kolumnen i adressboken börjar med efternamnet och inte som nu: förnamn i första och efternamn i andra. Går det kanske att helt utesluta en kolumn? Använder Office Small Business 2007. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Är det "Business Contact Manager" du använder, om inte.. vad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicken Posted February 9, 2010 Author Share Posted February 9, 2010 Är det "Business Contact Manager" du använder, om inte.. vad? Tror? inte det - bara den vanliga adressboken som finns i systemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 När du skriver in kontakterna... Börja med efternamnet i "Fullständigt namn" "Spara som" och "Visa som", då får du det som du har beskrivit ovan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicken Posted February 10, 2010 Author Share Posted February 10, 2010 När du skriver in kontakterna... Börja med efternamnet i "Fullständigt namn" "Spara som" och "Visa som", då får du det som du har beskrivit ovan. Gjort så tidigare och ibland har det fungerat men för det mesta inte dvs i kolumn 1 förnamn och i kolumn 2+3 efternamn etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts