Gå till innehåll

Voddler har nästan Öppnat igen, (8/3)


Mats H

Recommended Posts

Gud va Voddler var kasst nu :angry: segt, hittar inte filmer, Voodler netservice inte helt 100% fungerande...

Voddler har aldrig funkat för mig, vare sig i förra burken (XP) eller i denna dator (Vista & W7) .. skyller alltid på nåt komunikationsproblem med servern tror jag,, trailers funkar bra men de går ju direkt i webläsaren ungefär som SVT Play och/eller TV4 Play och liknande

...men nu när jag ser, från så pass många här inne, att det är en usel tjänst så lär jag nog ändå inte bry mig på länge än..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Hej,

titta vad jag fick i brevlådan!

:lol:

Voddler introduces a new player for a better movie experience.

The new player includes the following new features:

· Performance enhancements - If you have experienced choppy playback or soaring CPU-loads this will ease you burden. We have added the possibility to variable set the playback quality in the new setting option in the new Voddler player.

· New control panel - In this release we have added a new control panel where you easily can change your settings, fast forward, change volume and minimize/maximize the window.

· Toggle window - You can now minimize or switch window during the commercials break if you need to e.g. check you email. The commercial will be paused.

· Usability enhancement - We have added keyboard shortcuts to the new player so you can for example press "F" to switch to full screen mode. Read more on www.voddler.com/help .

· Subtitle enhancement - You can now save your default language setting between your movie-sessions. The setting will become default for all future playbacks.

· Desktop client - We have also decided to take a more web-centric approach. The old desktop client is removed while we evaluate potential alternatives. Instead we recommend you to browse our new website, www.voddler.com , and start any movie by clicking the Play-button. Check it out right now!

Do you have any question or have any problem, feel free to visit our support pages or contact our supports who are happy to assist you when watching your favorite movies.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att jag brukar vara mest negativ så ska jag vara den som testar denna gången. ;)

Jag har använt F som push-to-talk tangent i 15 år så det ska bli spännande att se hur Voddler hoppar in/ur fullscreen varje gång jag snackar på Ventrilo, för med 142% säkerhet lär det ju inte gå att ändra snabbtangent i Voddler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...