e-son Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 (edited) nLite och vLite känner vi till som utmärkta verktyg för att konfa en egen anpassad XP/Vista-installation. Nu kommer efterföljaren för Windows 7! Programmet är ännu i betastadiet och jag vet inte mer än vad som kan läsas på hemsidan... men det skall så småningom undersökas! http://www.rt7lite.com/ Edit: Har tagit en första titt på programmet...! Lyckades inte starta det på något av mina virtuella testsystem så jag blev tvungen att, inte utan viss vånda, installera det på huvudmaskinen. Programmet ser vid första anblicken ut att vara en mutation av vLite... i alla fall vad gäller funktioner. GUI är naturligtvis lite annorlunda. Edited March 6, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 Högintressant e-son. Har lagt tråden för bevakning. /candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts