Sandstone50 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Vet ju inte ens hur jag kan bifoga en fin häxa till er alla mina favoriter som jag beundrar. Det blev en liten häxa (jag) tänkte bara slå ner blicken och samtidigt undra om nån vet hur man höjer signalen till TV-boxen (som jag har i huset i Sapnien) Inget man kan göra/fixa själv ?? Måste till en tekniker... ok ok , men vad är det teknikern kan göra för att höja signalen ?? Bara nyfiken... Kramar till alla och Glad Påsk alltså... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 (edited) Inte en susis men tack detsamma; Glad påsk! Edited March 31, 2010 by swerogge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 ...undra om nån vet hur man höjer signalen till TV-boxen (som jag har i huset i Sapnien) En antennförstärkare/signalförstärkare kanske...? Finns att köpa hos närmaste fackhandel, och skall placeras så nära källan som möjligt! Förklara vad du vill ha i butiken, så ser dom förhoppningsvis till så du får rätt grejer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts