Gå till innehåll

Byta produktnyckel Office 2007


Recommended Posts

Jag har angett fel produktnyckel till office 2007 och har problem att ta bort/ändra denna. Jag har följt instruktioner som "startar sedan registereditorn (regedit.exe) och går till HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ Microsoft\Office\12.0\Registration."

Problemet är att jag kommer inte längre än steg.....\12.0. "\registration" finns inte att välja. Finns bara filer som: "Mso Example" samt "User settings"

Jag har Windows 7.

Aningen desperat då C-uppsats ska börja skrivas i dagarna!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du provat att stoppa i office-skivan och reparera installationen, alternativt installera om? Har du ingen registernyckel som heter "Registration", så verkar ju installationen inte vara slutförd eller så har den gått snett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har följt instruktioner som "startar sedan registereditorn (regedit.exe) och går till HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ Microsoft\Office\12.0\Registration."

Problemet är att jag kommer inte längre än steg.....\12.0. "\registration" finns inte att välja. Finns bara filer som: "Mso Example" samt "User settings"

Jag har Windows 7.

Samma hos mig, Registration finns inte där du anger.

Jag har ett 64-bitars Windows 7 och då finns Registration via HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\ Microsoft\Office\12.0\Registration

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...