Soffann Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Jag har angett fel produktnyckel till office 2007 och har problem att ta bort/ändra denna. Jag har följt instruktioner som "startar sedan registereditorn (regedit.exe) och går till HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ Microsoft\Office\12.0\Registration." Problemet är att jag kommer inte längre än steg.....\12.0. "\registration" finns inte att välja. Finns bara filer som: "Mso Example" samt "User settings" Jag har Windows 7. Aningen desperat då C-uppsats ska börja skrivas i dagarna!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 ..produktsäljaren kan säkert hjälpa dig ~~ lycka till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Har du provat att stoppa i office-skivan och reparera installationen, alternativt installera om? Har du ingen registernyckel som heter "Registration", så verkar ju installationen inte vara slutförd eller så har den gått snett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 Jag har följt instruktioner som "startar sedan registereditorn (regedit.exe) och går till HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ Microsoft\Office\12.0\Registration." Problemet är att jag kommer inte längre än steg.....\12.0. "\registration" finns inte att välja. Finns bara filer som: "Mso Example" samt "User settings" Jag har Windows 7. Samma hos mig, Registration finns inte där du anger. Jag har ett 64-bitars Windows 7 och då finns Registration via HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\ Microsoft\Office\12.0\Registration Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts