PCGuiden Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Det kanske är generellt men jag undrar hur många mailadresser man får in i följande fält Hur får man fram om man skall skicka till hemliga mottagare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Hur får man fram om man skall skicka till hemliga mottagare I Outlook 2007, klicka på Alternativ och Visa Hemlig kopia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Såvitt jag vet finns det inga begränsingar, men antaglige slår du i taket på ett stort antal tusen e-postadresser, eller kanske också miljoner. Du får fram BCC genom att gå till fliken Options och sedan välja BCC field. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 Tack för det... ja några tusen eller miljoner skall jag inte skicka men iallafall 250 stycken... Inte så dåligt det heller.... Ha en bra söndag nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Tillåter din e-posttjänst 250 mottagare? Några tillåter endast 25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 Menar du att man inte kan skicka mer än 25 mail på en gång Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Varierar Vilken e-posttjänst använder du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 Gmail Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Då har du svaret här: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=sv&answer=22839 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 ok det visste jag inte att det var på det viset men nu vet jag det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts