Master_812 Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Ja som rubriken säger så är skrivaren helt bäng i huvet köpte två nya patroner till den en svart och en med färg satte i dom som jag brukar göra svart visar att den är full men den med färg visar att den är tom hur ska jag lösa detta måste man köpa från dell för att d ska funka eller hur gör man vill gärna ha tips på hur jag ska lösa denna gåta MVH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master_812 Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 Ingen som vet hur jag ska göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Prova och "rucka" eller ta ut den ett par ggr. Annars vet jag inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Är det originalpatroner? Isåfall ska du reklamera dem på inköpsstället. Refillpatroner? Dom har en förmåga att få dessa symptom... Men det fungerar att skriva ut ändå? // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master_812 Posted May 7, 2010 Author Share Posted May 7, 2010 Refillpatroner? Dom har en förmåga att få dessa symptom... Men det fungerar att skriva ut ändå? // Manneman Ja d går att skriva ut men datorn skriker att det är tomt på bläck osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Den här diskussionen kan kanske ge svaret om än inte lösningen. http://www.fixyourownprinter.com/forums/inkjet/28985 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master_812 Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Den här diskussionen kan kanske ge svaret om än inte lösningen. http://www.fixyourownprinter.com/forums/inkjet/28985 Du menar att noll ställa den tex? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts