Gå till innehåll

Advanced SystemCare Pro - gratis


singlemalt

Recommended Posts

Postad (redigerade)

IObits Advanced Systemcare Pro är gratis några dagar.

http://db.iobit.com/license-free/asc-free-license.php

Har haft det i sex månader.

Vill man inte ha registerlagaren är det bara att bocka ur den.

Likadant med defraggen om man vill ha nåt annat.

Jag gillar det skarpt.

Det har mycket godis på ett och samma ställe.

Redigerad av kudden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

frågan är väl vilka uppenbara vinster som man gör med det?

Oavsett funktion, på eller avslagen.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först måste jag väl säga att den svenska översättningen är bedrövlig så kör med engelska.

Under System Optimization hittade den 18 saker den ville ändra på, bl.a. 10 tjänster som kunde stängas av.

Security Defense ville spärra över 9000! sajter och kakor.

Security Analyzer hittade däremot inget.

Så jag tar mig nog en funderare till innan jag godkänner några ändringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat betalversionen när jag hade Vista, den ställde till med en hel del bekymmer!

Jag följde deras förslag till ändrade inställningar, slutade med att jag inte kom ut på nätet till sist.

Blir oerhört tveksam till ett program som alltid hittar samma 150 fel, som det åtgärdat tidigare.

Villket antyder för mig att IOBit menar att Windows är felprogrmmerat, och inte tvärt om!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick med en fullversion från PC För Alla Nr. 4, 2010

Har inte haft några som helst problem vid använding av detta. Innan körde jag visserligen med den fria, nu har jag pro.

Men märker inte av några problem alls.

Jag fick ett långt felmeddelande för en månad sen som härrörde från programmet när jag startade datorn.

Det borde jag skrivit förut.Tog för givet att det var registerstädet det kom från.

Det var därför jag skrev att man kunde bocka ur det.

Det kan ju vara förrädiskt.

Kanske det var just detta program som gjorde att jag plötsligt inte kom ut på nätet med min gamla dator.

HD:n hade trasiga kluster och skärmen la av samtidigt,därför bestämde jag mig för att skaffa en ny.

För en vecka sen installerade jag advanced uninstaller pro som också har en hel drös med historier.

Men jag är så dum så jag måste prova.

Det kliar i fingrarna på mig men det kan ju straffa sig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick ett långt felmeddelande för en månad sen som härrörde från programmet när jag startade datorn.

Det borde jag skrivit förut.Tog för givet att det var registerstädet det kom från.

Det var därför jag skrev att man kunde bocka ur det.

Det kan ju vara förrädiskt.

Kanske det var just detta program som gjorde att jag plötsligt inte kom ut på nätet med min gamla dator.

HD:n hade trasiga kluster och skärmen la av samtidigt,därför bestämde jag mig för att skaffa en ny.

För en vecka sen installerade jag advanced uninstaller pro som också har en hel drös med historier.

Men jag är så dum så jag måste prova.

Det kliar i fingrarna på mig men det kan ju straffa sig..

Hej,

har du problem med Windows 7?

Jag har kört Windows 7 Home Premium sedan 26/10 2009 nu, har aldrig behövt ett registerstädningsprogram, mer än vid borttagning av Program.

CCleaner städar upp efter Active X fel och kvarlämnade registrernycklar. brukar sluta på en 20 - 30 fel max. (Ej systempåverkande)

Om jag jmfr med när jag hade Vista hittade ASC pro alltid minst 100 - 150 fel, jag loggade dessa, det var i stort sett alltid samma saker, tills det lyckades ställa om ngt! Pang o ingen internet uppkoppling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Hej,

har du problem med Windows 7?

Jag har kört Windows 7 Home Premium sedan 26/10 2009 nu, har aldrig behövt ett registerstädningsprogram, mer än vid borttagning av Program.

CCleaner städar upp efter Active X fel och kvarlämnade registrernycklar. brukar sluta på en 20 - 30 fel max. (Ej systempåverkande)

Om jag jmfr med när jag hade Vista hittade ASC pro alltid minst 100 - 150 fel, jag loggade dessa, det var i stort sett alltid samma saker, tills det lyckades ställa om ngt! Pang o ingen internet uppkoppling.

Nej inga problem här.

7:an funkar perfekt :)

Är jättenöjd..(pepper,peppar)

Fick följande felm.

Application Error.

exception EAccess Violation in module

AWC.se at 00120F35.

Access Violation at adress 00520F35

in module "AWC.exe" read of adress 00000000.Men det är borta nu.

Fick hjälp av en duktig kille som gillar FBK ;)

Redigerad av kudden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 månader senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...