PCGuiden Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Finns det någon sådan som man sätter som gadget som visar när det kommer mail Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyJazz Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Det här tipset kanske: http://windowslive.com/Connect/Post/567c7b21-92a4-4db6-b32f-216eca3efe3c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 17, 2010 Author Share Posted May 17, 2010 Inte möten jag vill veta när det kommer mail... annars var det ett bra tips för det funkade jag har testat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Att det har kommit mail syns ju nere vid ikonen vid Taskbaren, i varje fall om du har stora ikoner. Däremot får man inget kuvert nere i Systray:en, det funkar bara om man kör mot en Exchange-server. Vilket är synd eftersom jag använder så ikoner och ett Live-konto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Att det har kommit mail syns ju nere vid ikonen vid Taskbaren, i varje fall om du har stora ikoner. Däremot får man inget kuvert nere i Systray:en, det funkar bara om man kör mot en Exchange-server. Även med små ikoner syns kuvertet i Systray. Kör inte mot en Exchange-server vad jag vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Jag får kuverten bara på jobbet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Jag får kuverten bara på jobbet... Har ni Outlook 2010 på jobbet redan? Lyckoostar. Jag får kuverten och ljudavisering hemma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Nja, jag har det på en virtuell maskin i "utvärderingssyfte". Officiellt kör vi 2003. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts