Unpoor Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Min sökmeny som fans på startmenyn är borta?? helst av allt.. finns inget sök alls enns om man höger klickar på en katalog eller enhet.. det jag var ute efter är en metod för att söka i txt feler.. hittade massa spam webadresser i min förmodade hackade web men kom inte ihåg vilken fil det var... har en bakuplokalt och tänkte söka i innehållet i filerna men det finns ju inget sök alternativ kvar.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 Gå till "Kontrollpanelen/Administrationsverktyg/Tjänster".... och leta upp "Windows search". Se till så den är startad, och startmetoden skall vara "Automatisk". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unpoor Posted July 23, 2010 Author Share Posted July 23, 2010 I kontrollpanelen välj Program och funktioner, välj i listen till vänster "Aktivera eller inaktivera Windows-funktioner, i programet som kommer upp kryssar du i Windows Search och klickar ok, Boota om... klart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts