PCGuiden Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 hej Jag söker några apps till min telefon.. Symbian s60v5 operativsystem 1. En app där man ser vilka program som är igång och som man kan avsluta från appen.. 2. En app så jag kan uppdatera min blogg från telefonen, har Wordpress 3. Kanske IE för mobilen ??? Tack för hjälpen om någon finner något Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 1: Symbian har en inbyggd funktion som låter dig se vilka program som är igång och även stänga ner apps därifrån. Det är en menyfunktion och finns även på s60v3... 3: Finns inte... men det finns massor av bra webbläsare till symbian. Opera är nog dock den bästa du kan hitta enligt min mening. // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 hej Jag söker några apps till min telefon.. Symbian s60v5 operativsystem 1. En app där man ser vilka program som är igång och som man kan avsluta från appen.. Swiss Manager Pro för Series 60 (S60) 3rd or 5th edition är det program du söker. Köpte det till min Satio. Testa en Trial. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted July 18, 2010 Author Share Posted July 18, 2010 (edited) Tack för det skall kolla in det.... Just nu är jag mest nyfiken på att funna uppdatera min wp hemsida från mobilen Edited July 18, 2010 by PCGuiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts