swag Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 (edited) Hej jag hade en C 905 Sonyericsson.då funkade mina ljudböcker men nu har jag byt mobil till satio. då funkar bara 3 ljudböcker av 6 st. har kört om dom i detta program itunes och mp3 to audio book converter. men det blir bara fel meddelande som kommer upp i telefon. men kör jag in dom som mp3 då går det. skumt någon som vet? allt funkade på min C 905. Edited July 9, 2010 by swag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Kan tyvärr itne hjälpa dig men här är ett par små tips som kan öka chansen att någon annan kan. Använd punkter, kommatecken och versaler på lämpliga ställen i texten så är det lättare att förstå vad du menar. Om du skriver exakt vad det står i felmeddelandena du får så är det ofta betydligt lättare att komma på vad felet kan vara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts