Gå till innehåll

Uppladdningsproblem


adoooooo

Recommended Posts

Jag har ett problem. Det är nämligen så att jag använder mig mycket utav sidor som t ex silentwhisper, onlinecenter, imageshack och liknande men nu på några dagar har jag inte kunnat ladda upp någonting.

Jag kommer in på sidan och kan logga in ifall det behövs sen när jag ska klicka på ladda upp får jag meddelandet "sidan kan inte visas".

Nån som vet vad problemet kan vara? Kan det vara någon inställning som är fel eller liknande.

All hjälp uppskattas enormt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Har du cookies aktiverat?

Du kan inte köra i "Stealth mode" på de flesta utav liknande sidor då du måste kunna identifieras av deras "session cookies".

Har du aktiverat stealth mode i brandväggen eller i något annonymizer prog, måste du avaktivera detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker så att om det har funkat tidigare och det inte fungerar nu, vare sig på din systers eller din maskin borde felet sitta i routern.

Om du förbikopplar routern och kopplar modemet direkt i datorn, fungerar det då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att hon har det på, kan inte påverka din dator inte heller routern.

Eftersom att det inte fungerar med bara din daqtor kopplad i modemet, kan du prova syrrans dator i modemet, funkar det?

Om hon har uppdateringar aktiverat och inte du så är det en viss skillnad på era datorer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...