JoWa Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Någon som har kommit på hur man kan få Opera-fönstret att se ut som maximerat även om det inte är maximerat? Jag vill slippa den extra raden där menyknappen hamnar då fönstret inte är maximerat. Menyknappen vill jag alltså ha till vänster om flikarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 (edited) Någon som har kommit på hur man kan få Opera-fönstret att se ut som maximerat även om det inte är maximerat? Jag vill slippa den extra raden där menyknappen hamnar då fönstret inte är maximerat. Menyknappen vill jag alltså ha till vänster om flikarna. Jag blev nyfiken på OPERA, laddade ner och ser att DU skall klicka meny och sedan utseende, eller shift+F12 välja Windows Native Skin. Då ligger menyknappen som den skall. PS: Alternativt, visa menyrad! Opppps va dom har fått Opera att bli snabb... DS: Mvh// Sunshine Edited July 27, 2010 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 27, 2010 Author Share Posted July 27, 2010 Tack för förslagen. Ja, byter man till Windows-utseende knuffas knappen ned, av den klassiska namnlisten, som jag inte vill ha Visas menyraden, försvinner menyknappen helt, men det är inte heller så jag vill ha det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Oki Doki! Då blir det att söka vidare och se om det går att få till det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Jag fick bort den genom att aktivera "Huvudknappsraden", och där ta bort alla ikoner men nu, för att det ska bli som du vill, måste "titel raden" gömmas på något sätt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 27, 2010 Author Share Posted July 27, 2010 Ja, namnlisten är en envis rackare. Av placeringsalternativen är det endast Överst och Ingen som fungerar Lyckades dock lägga knappen på flikraden, men endast till höger om flikarna Och namnlisten är kvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts