ullis81 Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Hej, skulle ta bort ett annat program och råkade ta bort soundmax, har inget ljud nu och söker på google för att ladda ner soundmax och installera det igen men hamnar bara på sidor som leder till att datorn ska genomsökas inte att soundmax installeras, hjälp, hur installerar jag soundmax igen? eller går det att ångra avinstallationen av soundmax? Tacksam för snabb hjälp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Möjligheten finns ju med systemåterställningen, om du har den igång. Backa till ett datum då det fungerade. Tänka på att allt du installerat efter det datumet, kommer att försvinna. Det du har i Mina dokument berörs inte av en systemåterställning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 skulle ta bort ett annat program och råkade ta bort soundmax, har inget ljud nu och söker på google för att ladda ner soundmax Om inte tipset från OlleBull hjälper, berätta vilket moderkort du har. Jag har själv ett SoundMax audiochip och jag hämtar drivrutinerna på moderkortstillverkarens sida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ullis81 Posted August 1, 2010 Author Share Posted August 1, 2010 Tack, problemet löst, systemåterställningen fungerade tack! Mvh Ulrika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts