Sandstone50 Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 Hej, jag har en liten USB historia som man tjoffar in i datorn och får helt plötsligt en dator MED bluetooth, MEN nu får jag det inte att fungera med nya datorn, en Acer Aspire 5738G. Kan det vara så att jag måste köpa en ny blåtand ??, för datorn accepterar/HITTAR inte drivrutinerna för denna blåtand, Billionton ?? tack på förhand mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 (edited) Du behöver nog bara hitta rätt drivrutin. Den du har/hade kanske inte är för windows 7? Edit: Vad jag kan se finns bluetooth inbyggt i datorn...! <Fn>+<F3> - Enables/disables the Bluetooth function. Drivrutiner till datorn! Edited August 2, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 (edited) Det kanske är som till min dator, Jag har iconen men den fungerar inte har en acer Aspire 5536 Skall se om jag får igång den nu, ser att det kommit nya rutiner för min burk Edited August 2, 2010 by PCGuiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts