e-son Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Som rubriken säger... Ashampoo Burning Studio 2010 Advanced helt gratis. Ett mycket kompetent och bra brännarprogram som jag personligen föredrar framför t.ex Nero, p.g.a. dess enkelhet och små resurskrav. Svenska menyer går att ställa in... åtminstone på den version jag har. Fungernade e-postadress krävs för att få gratislicensen. http://www.techno360.in/ashampoo-burning-studio-10-free/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Techno360+(Techno360) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Om man man klarar sig utan Advanced är det inte så bråttom: Ashampoo Burning Studio 2010 (9.12, 2009-11-13) Måste registreras. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 7, 2010 Author Share Posted August 7, 2010 Vad är skillnaden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Säg det Såhär såg Ashampoo Burning Studio 2010 ut i mitt virtuella system: Och såhär ser Advanced ut (bildkälla): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 7, 2010 Author Share Posted August 7, 2010 (edited) Och så här ser min Burning Studio 10 - Version 10.0.3 ut! Det måste vara i undermenyerna skillnaderna ligger då kanske. Eller också är det som jag misstänkt länge med just Ashampoo... man slänger ut samma soft i några olika grafiska versioner och med olika versionsnamn för att på så sätt öka intäkterna. Jag kan t.ex inte hitta några skillnader alls mellan min Burning Studio 10 och den kampanjade Burning Studio 2010 Advanced. Lite olika grafik i startskärmen bara! Det går ju inte att få grepp om versionskaoset på hemsidan heller. Edited August 7, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts