Hans42 Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Min Acer desktop har lagt av och nu har jag plockat ur HDD för att komma åt innehållet via min laptop. Men var hittar jag mina mail? Min Acer har förmodligen blivit överhettad i amsöutning till att den stått påslagen många timmar vid backup-tagning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ollie Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 (edited) Har för mig de finns som en pst-fil(?) Kolla: C:\Users\{ditt namn)\AppData\Local\Microsoft\Outlook Express Edited September 3, 2010 by Ollie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans42 Posted September 3, 2010 Author Share Posted September 3, 2010 (edited) Nix. AppData ligger i samma mapp som mitt namn. Och där finns ej något att hämta. Det var nog i någon tidigare Windowsvariant, XP eller Vista. Edited September 3, 2010 by Hans42 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 hittar inte outlook där heller, verkar ha avinstallerat det, vart kan jag hämta det för att installera outlook igen? tack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans42 Posted September 3, 2010 Author Share Posted September 3, 2010 Fixat! Jag hade såklart glömt att 'visa dolda filer och mappar' via kontrollpanelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ollie Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 hittar inte outlook där heller, verkar ha avinstallerat det, vart kan jag hämta det för att installera outlook igen? tack. Microsoft Outlook är ett program som följer med Office-paketen (ej Hem- och Student) och är alltså ett betalprogram. Det borde m a o finnas på din installationsskiva av Office. Ser nu att ursprungsfrågan gällde Microsoft Outlook och inte Outlook Express som jag slarvläste det till (helt annan äldre fri e-postklient) men sökvägen är densamma (med "Visa dolda mappar" ikryssad). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts