Gå till innehåll

Bärbar data


sinn1215

Recommended Posts

hej

jag har en bäbar soh vill kopiera foto och andra digita filmer som finns i datan till en cd men under överföringen står att digitala video går inte överföra eller förkomit någon fel med överföringen? så blir stop.

när jag går till hanteraren så märks att under data enheten för video styrenheten har en gul frågesymolen för att dena enheten fugerar inte . jag försökte med cd skivan rätta till det men det gick inte och via hps hemsidan kommer jag ingenstans för datan är för 6 år sedan och alla denn har gjort i andra länder när jag söker via hp. jag behöver

min foto och filmer ?

sedan tre månad i hela kärmen sys flumigt med lödrader inne kärmen. är det grafisk problem hur jag kan fixa det. via

hp gick inte för drivrutiner saknas hos de?

kan jag omstallera hela datan utan att förlora filerna som jag har redan i daran eller ett annat förslag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

som jag beskrev ovanpå i mina beskrivningar så i alla fall det går inte skriva digitala viedo och avbryts kopieringen för video överföringen men foto går det br men när vill överföra digitala video så avbryts . jag har testat med usb minnen också men det gick inte heller?? och som jag beskriv i enhetshanteraren, video styrenheten lyser gul med fråge teken. vad kan man gör mera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Videofiler

Vad är det exakta felmeddelandet när du försöker bränna en videofil?

Hur stor är videofilen?

En CD-skiva rymmer ju inte så mycket jämfört med en DVD-skiva.

Vilket program använder du för att bränna CD-skivor?

2. Drivrutinsproblem

Vad är det för datormodell?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

jag mennar att när jag sätter cd skivan i datan och går till mina foto och filmer och markerar de och till högar av sidan står olicka allternativ så som koppiera filer till cd enheten sedan väljer jag koppiera filer till cd. det inget sådana bränbar program som ska göra det det har alltid fungerat på så sätt. koppieringen börjar ske men under överföringen avbryts för att övérföringen kan inte genomföras för att vidoe styrenheten har något fel.

du mennr jag ska använda någon form av bränbar program? men desa sättet har fungerat förut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...