Gå till innehåll

Min C: blev mindre nyligen


PCGuiden

Recommended Posts

Prova att ta bort systemåterställningar, kan va de som gör det. Gå till "Dator" (Windows 7) eller "Den här datorn" högerklicka på C: och sedan på Egenskaper, där väljer du "Diskrensning" och sedan "Fler Alternativ, sedan "Systemåterställning och skuggkopior" & "Rensa". Sedan på "Ta bort". Den senaste sparade blir alltid kvar så det är ingen risk egentligen att ta bort det i bland. Ja gör det 1 gång i veckan. Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är min så du kan jämföra.

Jag har nästan inga program installerade, kör med portabla från annan partition..

Så din disk stämmer nog med tanke på att du har Office, photoshop mm installerat.

post-13416-076027100 1288791157_thumb.pn

Redigerad av LJ52
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du ha sett eller minnas fel? För om hårddisken rymmer totalt 32,7 GB kan det inte bli 29 GB ledigt när Windows 7 är installerat.

hiberfil.sys används när du sätter datorn i viloläge. Du kan inte ta bort filen utan att stänga av den funktionen först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt, jag missförstod bilden från Disk Space Fan.

Är Disk Space Fan och diskegenskaperna överens om hur mycket använt det är på hårddisken?

Ja det stämmer precis

Nu har jag tagit bort ett program så nu saknas det bara 5 GB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...