Gå till innehåll

Recommended Posts

Jag kör Office 2007 och synkroniserar mellan telefon och två datorer. Då blir det gärna litet dubbelt här och där, så nu försöker jag rensa så att jag har en PC med korrekt kalender som jag sedan avser synkronisera med de andra. Men ... det är ju ett antikt sätt att jobba på om jag skall ta bort post för post. Finns någon funktion för att nollställa Kalender i Office?

I min Nokia går det enkelt att ta bort allt. I min Huawei U8100 med Android 2.1 så fick jag plocka bort post för post...

Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 år senare...

Problemet kvarstår för mig. Visst borde det väl finnas möjlighet att rensa i Kalendern utan att behöva ta post för post manuellt. Det ligger ju kvar en massa gamla möten etc som jag skulle vilja avlägsna. Hur skall jag gå tillväga? Jag vill ju inte proppa min Androidtelefon full med gamla värdelösa data.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som tips kan sägas att jag jobbar på en lösning eller alternativ.

Kommer berätta lite mer längre fram när de börjar bli dags.

Håller just nu på och försöker ta fram ett program tillsammans med utvecklaren.

Befinner sig i slutskedet, finns lite småsaker som behöver fixas till.

Annars ett smidigt litet program passande för hantering av kontakter, synkning av mail, import/export och övrig lagring.

Håll utkik, den är på gång snart :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...