vajlent Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 (edited) Någon mer än jag som har problem med att logga in på Windows Live eller Hotmail? Har provat hela dagen med 2 olika Live ID och med jämna mellanrum men det händer inget, kommer bara upp denna sida: Har återställt lösenord men va hjälper det när jag inte kommer åt min mailbox på något av mina konton... F*n va trött på MS man kan bli!!! Edited November 8, 2010 by vajlent Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Har ej haft det problemet på hela dagen faktiskt Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 Har ej haft det problemet på hela dagen faktiskt Lucky you Det är så på båda mina konton, skapade ett nytt för att försöka lösa vissa problem men tro fan att det blir samma skit med det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune.K Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Testade mitt hotmail för någon minut sedan och det funkar! Jag har dock inte lagt till någon av alla de där finesserna de poppar om ibland, använder bara mailen. Så enkelt som möjligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Både Hotmail och WLE funkar klockrent på de 2 datorer jag har det på. Vet inte med mig att jag någonsin haft problem med mitt Hotmailkonto som jag haft i många år nu och jag har aldrig bytt lösenord heller för den delen, som några tjatar om att man ska göra, det är väl antagligen då det blir krångel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted November 9, 2010 Author Share Posted November 9, 2010 Problemet löst! Efter lite läsning är detta ett problem som dykt upp med jämna mellanrum sedan 2004 typ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts