Gå till innehåll

Problem med inspelningsenheten


Bluepoint

Recommended Posts

hej

Jag finner ingen inspelningsenhet som lyssnar direkt från ljudkortet. har ingen så kallad stereo mix, wave out eller liknande.

jag har försökt att få fram det genom att högerklicka i enhetsrutan och visa inaktiverade enheter men finner bara mikrofonen.

Har en vaio vgn-fw41e med realtek ljudkort.

kan det vara hårdvaran som inte stödjer eller finns det något att installera?

tack på förhand!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ingen integrerad inspelare i windows som spelar in direkt från ljudkortet. Gör en sökning på "Direct sound recording software", så hittar du säkert något lämpligt gratisprogram som klarar uppgiften. Så här på rak arm kommer jag bara på Audacity.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ingen integrerad inspelare i windows som spelar in direkt från ljudkortet. Gör en sökning på "Direct sound recording software", så hittar du säkert något lämpligt gratisprogram som klarar uppgiften. Så här på rak arm kommer jag bara på Audacity.

har försökt ladda ned ett antal program och alla har fungerat men får fortfarande inte upp någon "stereo mix" i fönstert för inspelningsenheter.

Har en app på iphonen som lyssnar från denna enhet och för över musik via nätverket men just nu går den via mikrofonen för att den hittar ingen stereo mix eller liknande.

;(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...