Manneman Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Om du har en oanvänd OEM-licens (som kommit med en "färdigdator") eller rentav en Retail av Office 2010 liggande så köper jag den av dig. Spelar inte någon roll vilken version bara Outlook ingår! Och på svenska naturligtvis... vet inte hur det funkar med språkpaket till Office 2010. Pris efter ÖK. Skicka ett PM! // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Hej. Fråga, du som kan mycket. Funderar på att skaffa mig Outlook 2010, kan man köra den ihop med Office Studentutgåva 2007 ??. Ha det så bra Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 Hehe... jag kan inte så mycket som jag vill/tror :lol: Jag tror faktiskt det... och det hade ju varit en ännu bättre lösning för mig. Det är just Outlook 2010 jag helst vill ha. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Okej, så du är inte 100% säker. Om du får reda på det, blir säker till 100% kan du välan höra av dig. Ja, ang gårdagens rabalder så löste det sig till slut, en annan med samma problem, som kom på filen, nu har jag tagit bort den och dolt den, hoppas på att microsoft, vid ett senare tillfälle löser detta, såvida det inte var lösningen för deras del. Ha det så bra Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Dollarn är ju på sin bästa sida så detta kanske kan vara något... http://about.pricegrabber.com/search_getprod.php/masterid=785084145/search=outlook%202010/st=product/sv=button&mode=about_email& Det borde ju finnas att köpa på svenska också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 Jo... men då kan jag lika gärna slå till på CDON´s för 800 spänn Hoppades på att komma lite billigare undan.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gebe Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Som sagt, så körs ju Outlooken helt fristående från övriga program i Office paketet. Så visst kan du ha Outlook 2010 samtidigt på datorn som Office 2007 Studentutgåvan. Den billigaste fullversionen av svensk Outlook 2010 inkl. frakt börjar på Prisjakt på 1504:- Handlar man billigt från USA åker man väl på att betala moms på beloppet dessutom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 Jag fattar inte riktigt hur det kan vara så att bara Outlook 2010 kostar 1500:- när Home & Student kostar 800:-. Där ingår ju Outlook? // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gebe Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 well, om du kollar specifikationen en gång till så ser du att Outlooken inte ingår i Hem & Student utgåvan. Men visst är det är det en konstig prissättning om man jämför Outlook 2010 och Office 2010 Hem & Studentutgåvan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 Självklart... mitt fel! Home & Business var det jag menade. Kostar knappt 1800:-. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Studentutgåvan av Office är just till Studenter. Inte vem som helst som på ett lagligt sätt kan få Office i Studentugåva. Detta just för man är student, har mindre budget. Får man lov att fråga varför just Outlook 2010 är så attraktivt? Jag kör 2010 men hade lätt klarat mig på 2007 t.om. 2003 utan direkta uppoffringar =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted December 17, 2010 Author Share Posted December 17, 2010 Jag har Office 2010 på jobbdatorn... skulle vilja ha det på min privata också. Bättre skäl än så har jag inte Outlook är väl det program jag använder mest tack vare kontakthanteringen till min iPhone. Använder Outlook 2007 idag. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gebe Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Studentutgåvan av Office är just till Studenter. Inte vem som helst som på ett lagligt sätt kan få Office i Studentugåva.Detta just för man är student, har mindre budget. Office Hem och Student 2010 får vem som helst köpa och använda. Hade det varit på annat sätt så hade det behövts någon form av validering att man är student innan man fick köpa sviten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Office Hem och Student 2010 får vem som helst köpa och använda. Hade det varit på annat sätt så hade det behövts någon form av validering att man är student innan man fick köpa sviten. och då inte att förglömma att man får använda den på tre olika datorer. Ibland ger Microsoft via CSN-kortet studenter möjlighet att köpa det stora Officepaketet för 500:- vilket min dotter gjorde för ett år sedan. Tror att det var i den vevan som Office 2010 kom ut och det var Office 2007 som reades ut via CSN. MVH Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts