Gå till innehåll

Nya Adobe x versionen + spotify


PCGuiden

Recommended Posts

Någon som har den nya Adobe x versionen och kan säga om den är snabb att starta och jobba med???

Jaq har En SSD disk och har hört att det inte är så bra att köra Spotify på den .. Kan man köra den på ett Minneskort och göra den portabel på något vis???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där är 2 helt separata frågor va?

Att själva Spotify programmet ligger på SSD disken bör inte vara något problem. Jag antar att de syftar på att Spotify cache'ar alla låtar vilket antagligen leder till en väldans massa småskrivande på disken vilket kan båda slöa ner den och förkorta livslängden. Men det är ju lätt gjort att i Spotify's inställningar ändra att cachefilerna ska sparas på en annan disk istället. Är osäker på om det funkar med externa diskar men det är ju som sagt lätt att testa.

Så har iaf jag löst det här och det funkar fint, men jag har pekat cachen på en vanlig intern HDD.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har den nya Adobe x versionen och kan säga om den är snabb att starta och jobba med???

Jag kör Adobe Reader X och tycker den är väldigt snabb. Dessutom kan man dölja alla verktygsfält när man läser en pdf i webbläsaren och det är ju inte helt fel :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...