Gå till innehåll

väcknings-program ?


Recommended Posts

...

och schemaläggaren har jag provat tidigare och inte funkat så den är Inaktiverad hos mig,

Schemaläggaren är ju inte det allra lättaste att ställa in, det finns väldigt många alternativ i inställningarna.

Men att inaktivera den låter väldigt tveksamt, många säkerhetsprogram använder sej av schemaläggaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Online alarm clock. Designed to wake you up.

kukuklok

Förvandla din dator till en väckarklocka men InterAlarm

InterAlarm

Klockradion på nätet

Uppochhoppa

har du testat något utav dessa eller skriver du in de bara för att du hittat alarm pc ?

för jag har provat massor och det funkar inte riktigt!!

därför är jag trött på installera/Avinstallera program, så jag vill veta säkert om det funkar på windows 7 eller inte?

tack.

Redigerad av Nilsson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

easy mp3 testa jag men det hörs absolut ingenting!?

kanske för att jag använder windows 7 eller kan det vara något annat?

och schemaläggaren har jag provat tidigare och inte funkat så den är Inaktiverad hos mig,

Hej!

Jag testade i morse Easy och det funkade fint hos mig! Har Win7 jag också.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag testade i morse Easy och det funkade fint hos mig! Har Win7 jag också.......

men du skrev tidigare att du INTE testat ?!

Sunshine Har inte testat själv, men kanske den fungerar. Gratis också
Redigerad av Nilsson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade 1 timma efter att jag skrivit det första, blev nyfiken och fick fix idé att göra så. ;)

jag satte in en fil mp3 och sedan så klicka jag in för att starta datorn från hibernate efter 5 minuter,

men man hör ingenting, jag klicka på TESTA för att testa filen hör inget ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade med en musik-fil från mediaplayern, musikbibloteket i W7:an och den fungerade. Ska kolla med en MP3:a också, om jag hittar någon på disken. Hav tålamod, återkommer! ;)

Jo, testat MP3 och inga problem att höra detta i högtalarna hos mig inte. :)

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade med en musik-fil från mediaplayern, musikbibloteket i W7:an och den fungerade. Ska kolla med en MP3:a också, om jag hittar någon på disken. Hav tålamod, återkommer! ;)

Jo, testat MP3 och inga problem att höra detta i högtalarna hos mig inte. :)

men hur kommer det sig att hos mig så hörs det inget ?

vilken version använder du ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag laddade ner den senaste versionen! Men efter ett tags provkörningar, så ser jag att man nog måste ställa väckningen varje kväll. Hittar inte veckovis av tidsinställningar. :angry:

Var dock ingen höjdare, då man inte kan ställa in väckningen veckovis. Jag tar bort denna, fastän den ger ljud ifrån sig! ;)

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...