Hildur Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Hej! När jag går in i utforskaren för att komma åt mappen Program så sitter det ett hänglås på den och när jag klickar på den så får jag upp en dialogruta som säger "Åtkomst nekad". Jag har provat att högerklicka på mappen och sedan egenskaper - säkerhet - redigera men rutorna där man bockar i behörigheter är ej markerade och går inte att fylla i. Även säkerhet - avancerat - ändra behörigheter är det likadant, dvs rutorna går ej att bocka i. Vad skall jag göra? Någon som kan hjälpa mig? Vill ju kunna komma åt programmappen! Tennie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Se http://eforum.idg.se/topic/328073-programmappen-i-utforskaren/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hildur Posted March 8, 2011 Author Share Posted March 8, 2011 Ok, tack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts