Gå till innehåll

Felmeddelande från Adobe Flash


-64

Recommended Posts

Jag får ofta det här meddelandet när jag skall öppna en sida, speciellt dagstidningssidor:

e1201191037AM56a9.jpg

Ibland räcker det att trycka en gång på Ignorera, och några gånger får man trycka 2 - 3 gånger i rad. Texten i rutan kanske ändras lite för varje meddelande när dom kommer flera i rad.

Jag har försökt att kolla på Adobes sida, men hittar inget som kan hjälpa mig. Felet kom för några veckor sedan, men inte i direkt anslutning till senaste uppdatering. Är det någon som känner igen felet eller har någon lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Postad (redigerade)

En lite uppdatering, fast det var aktuellt för någon vecka sedan. Jag avinstallerade Adobe Flash Player och installerade det igen. Och följde Wheninromes råd. Men vad hände då? Jo, när jag öppnade mina dagliga tidningar (på nätet), DN och SvD, var det en stressig och flimrig reklambild i övre vänstra hörnet hela tiden. Alltså inte reklam för Adobe, utan banker och resebyråer och annat ovidkommande.

Så jag tog bort Adobe Flash Player 10 och nu är det mycket lugnare på bildrutan när jag vill läsa tidningen.

Tack för er medverkan.

Redigerad av -64
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...