tokar86a Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 (edited) Hej Jag har problem att aktivera windows 7. Den verkar inte gilla min produktnyckel. Jag har kört det här testet för att se om allt är äkta och jag får följande svar: Välkommen till Windows! Eftersom Windows som installerats på datorn är äkta kan du utnyttja säkerheten, tillförlitligheten och skyddet som det ger. Som sagt varför kan jag då inte aktivera det? Några ider? Edited May 9, 2011 by tokar86a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 (edited) Svårt att säga, men skulle absolut rekommendera dig att ringa Microsoft produktaktivering, så hjälper dem dig i denna fråga. 020-140 00 15 Edited May 7, 2011 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essob Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Svårt att säga, men skulle absolut rekommendera dig att ringa Microsoft produktaktivering, så hjälper dem dig i denna fråga. 020-140 00 15 Instämmer! Har fått bra hjälp där! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Installerat om många gånger ? Det ska ju funka iaf. ,, men jag krafsar mig på flinten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted May 8, 2011 Author Share Posted May 8, 2011 Ja jag har använt den här nyckeln några gånger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Det ska nog gå att telefonaktivera, det finns taltjänst som har fungerat. Råkade ut för det själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted May 8, 2011 Author Share Posted May 8, 2011 Det fungerade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts