B@phomet Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Hej. Är ny här på forumet. Nu är det så att mina barn har en varsin "ny" emachines laptop. Dom är ca 4 månader gamla. Förra veckan så började dom strula med att bli slöa och sen när man försöker starta om dom så stannar den på "loggar ut". Har försökt att återställa dom men det går inte, får upp nån fel kod som jag inte vet vad den betyder. Nån som har något tips på var jag ska börja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Hej och välkommen hit ska jag börja med att säga. För det andra så skriv ner vad det är för felmeddelande/felkod du får så ska vi se om vi inte kan hjälpa dig få fart på datorerna igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjo Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Eftersom du har garanti kvar, gå till leverantören //Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B@phomet Posted June 16, 2011 Author Share Posted June 16, 2011 Ok ska kolla vad det är för felmedelande. Tror det är windows problem och då lär ju inte nån garanti gälla tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B@phomet Posted June 16, 2011 Author Share Posted June 16, 2011 Har nu installerat om båda datorerna och nu verkar det funka. Ringde emachines support och dom var väldigt hjälpsamma, Enligt dom så var det ett känt fel men tjejen jag pratade med visste inte riktigt vad det berodde på tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Vilket var felet? Om du talar om det kan det hjälpa andra i samma sits som du Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts